CONTACT CENTER -ASIAKASPALVELUSOVELLUS

Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelusovellus. Se sisältää kaikki mobiili- ja palveluvaihteen ominaisuudet sekä muita tärkeitä asiakaspalvelun tukitoimintoja.

Palvelun Desk Contact Center -agentin avulla saapuvat puhelut ohjataan oikeisiin toimintoihin, kuten myyntiin, asiakaspalveluun tai laskutukseen.
Toimintojen sisällä puhelut voidaan siirtää eri asiakaspalvelijoille tarpeen mukaan. Raporttien avulla seuraat puheluhistoriaa esimerkiksi agenttikohtaisesti sekä monilla muilla tavoilla.

Contact Center mahdollistaa ulossoittokampanjat, mobiilikäyttäjien GPS-paikannuksen, ja se on integroitavissa Skype for business -ohjelmistoon.

KESKUSOMINAISUUDET

• Jono- ja soittoryhmät
• Neuvottelupuhelut
• Jonotusmusiikki sekä tiedotteet
• Poiminta ja pito
• Puhelusiirrot sekä aikaohjaukset
• Ryhmään liittyminen mobiilipäätelaitteella
• Liitettävissä ulkoiseen vaihteenhoitopalveluun
 
VALITTAVAT LISÄOMINAISUUDET
• Puheluiden tallennusmahdollisuus
• IVR puhevalikko
 
CONTACT CENTER OMINAISUUDET
• Puhe, sähköpostikanava, chat, SMS – yhtäaikainen käsittely
• Puhelun kulku sekä kontaktihistoria
• Yrityksen sisäinen chat kanava
• Takaisinsoittojärjestelmä
• MS Lync integraatio
• Mobiilikäyttäjien GPS paikannus
• CRM integraatio, esim. MS Dynamics tai yhteystietopalvelu integraatio soittajan tunnistamista varten
• Oman henkilöstön ”metadatan” tuonti välittäjän työn helpottamiseksi
• Kattava ja muokattava raportointi
 
MOBIILI CLIENT OMINAISUUDET
• Takaisinsoitto ominaisuus roaming kustannusten alentamiseen ulkomailla soitettaessa
• Oman tilatiedon asetus (vapaa, varattu, neuvottelu, lounas, poissa)
• Muiden käyttäjien tilatiedon sekä kontakti tietojen näkymä
• Chat muiden käyttäjien kanssa
• Vaihteen kautta tulevien puheluiden siirto mahdollisuus
• GPS paikkatiedon lähetys
 
RAPORTOINTI
• Raportointi laskun yhteydessä kuukausittain, eritelty raportointi sisältyy palveluun.
     
MobiiliClientilla Asiakaspalvelu
toimii myös laadukkaasti